Polonya Varışlı ve Çıkışlı OHAL Yayını Bilet İade Değişiklik İşlemleri

Polonya Varışlı ve Çıkışlı OHAL Ohal Durumu Hakkında Havayolu duyurusu ve yapılacak işlemler hakkında bilgiler.

Sayfayı Kaydır
TRAVELAND TURIZM
WHATSAPP İLETİŞİM
whatsapp ile iletişime geçmek için bağlantıya tıklayın
Polonya Varışlı ve Çıkışlı OHAL Yayını Bilet İade Değişiklik İşlemleri
Sayın Müşterimiz,

Bu bülten ile belirtilen uygulamalar "Uçuş ve Hizmet Aksaklıkları Prosedürü" nde tanımlanan aksaklıkların oluşmadığı seferlere kayıtlı bulunan yolcularımız için geçerlidir.

Prosedürde belirtilen aksaklıkların oluştuğu seferlere kayıtlı yolcuların rezervasyon değişikliği ve ücret iade talepleri, prosedürde tanımlanan şekilde karşılanacaktır.

15 Mart 2020 ve öncesinde düzenlenmiş biletler için, Ortaklığımızın 15 Mart 2020 - 31 Mayıs 2020 tarihleri arasındaki Polonya varışlı/çıkışlı seferlerine kayıtlı münferit ve grup yolcuların işlemleri, ücret kurallarına bakılmaksızın 31 Mart 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla aşağıda belirtilen şartlarda yapılacaktır.

1- Rezervasyon ve parkur değişiklikleri: Rezervasyon ve parkur değişiklikleri varış noktasının aynı IATA bölgesinde olması, talep edilen değişikliğin aynı kabinde olması ve 31 Mart 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla;

Yeni rezervasyonun 31 Mayıs 2020 tarihine kadar olan TK operating uçuşlara alınması durumunda:

Aynı ücret sınıfında yer olmasına bakılmaksızın ücretsiz yapılacaktır.

Yapılan değişiklikler, yolcunun seyahat planını etkiliyorsa aynı biletteki diğer uçuşlarının aynı kabinde olması kaydıyla aynı ücret sınıfında yer olmasına bakılmaksızın ücretsiz yapılacaktır.

Yeni rezervasyonun 31 Mayıs 2020 tarihinden sonraki TK Operating uçuşlara alınması durumunda:

Aynı ücret sınıfında yer olması kaydıyla orijinal biletleme tarihinden itibaren 1 yıl içerisindeki seferlere ceza alınmaksızın yapılacaktır. Aynı ücret sınıfinda yer olmaması durumunda değişiklik cezası alınmaksızın oluşacak ücret farkları tahsil edilerek yapılacaktır.

Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuşlarda orijinal ücret kuralları doğrultusunda işlem yapılır.

2-İade talepleri: Münferit ve grup yolcuların iade işlemleri 31 Mart 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla aşağıda belirtilen şartlarda yapılacaktır.

a) Hiç kullanılmamış bilet: Ücret kurallarına bakılmaksızın cezasız iade yapılacaktır. Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuşlar da kapsam dahilindedir.

b) Kullanılmış bilet: Involuntary (istek dışı) kapsamında iade yapılır. Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuşlar da kapsam dahilindedir.

3-Bilet suresinin uzatılması: Herhangi bir ücret farkı ve ceza alınmaksızın biletin geçerliliği 31 Mayıs 2020 tarihine kadar uzatılabilecektir.

4-Ödemesi yapılmış veya "Garanti Mco" su alınmış grupların rezervasyonlarının (talep halinde) rezervasyon ve parkur değişiklikleri mevcut ücret kuralları kapsamında var olan cezaları gözetilmeksizin yapılacaktır.

5-Bilet degişiklik işlemleri Türk Hava Yolları Satış Ofisleri, acenteler ve cağrı merkezleri tarafindan yapılacaktır.

Yukarıda belirtilen uygulamalar çerçevesinde yapılacak değişiklikler bir defa ile sınırlandırılacak olup yolcunun sonraki değişiklik talepleri için ücret kuralları dahilinde oluşacak ceza ve farklar tahsil edilerek yapılacaktr.
Polonya Varışlı ve Çıkışlı OHAL Yayını Bilet İade Değişiklik İşlemleri
Saygılarımızla,