1. Ucuz Uçak Bileti
Öncelikle Ucuz Uçak Bileti alırken dikkat etmeniz gereken en önemli konu reklamlarda gördüğünüz fiyatların çoğunluğu vergisiz fiyatlardır veya müşteri çekmek için normalden çok daha düşük fiyat verilir. Biletinizi internet üzerinden alıyorsanız web sayfasının hangi firmaya ait olduğunu, bir yanlışlık yapmanız durumunda iletişime geçebileceğiniz herhangi bir çağrı merkezi olup olmadığını kontrol ettikten sonra uçuşunuzu gerçekleştireceğiniz havayolunun internet sayfasından fiyat kontrolü yapmanız gerekmektedir. Traveland Turizm Çağrı Merkezi 0850 304 03 58 size 7/24 hizmet sağlarken bilet fiyatlarında ilgili havayollarının tavsiye edilen bilet fiyatları üzerinden hizmet vermektedir.
2. Transit Vize
Gideceğiniz ülkeye başka bir ülkeden aktarma yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli husus aktarma yaptığınız ülke transit vize istiyor mu bunu öğrenmeniz gerekmektedir. Traveland Turizm Çağrı Merkezinde hizmet veren arkadaşlarımız konularında uzman, deneyimli ve gerekli bilgi birikimine sahiptir. Bilet alım işleminizi yapmadan önce Çağrı Merkezimizi 0850 304 03 58 arayıp bilgi almanızı şiddetle tavsiye ederiz. Yolcuların çoğu zaman düştükleri hata uygun fiyatlı olsun nereden aktarma yaparsa yapsın önemli değil demeleridir. Eksik bilgilerle aldığınız aktarmalı bilet hem seyahatinize engel olur hem de ödediğiniz bilet ücreti boşa gitmiş olur.
3. Havayolları
Aktarmalı uçuşlar genelde iki ve ya üç uçak değiştirilecek şekilde olur. Bu uçuşlar aynı havayolu tarafından veya farklı havayolları tarafından gerçekleşebilir. Aktarmanın bacakları aynı havayolu ile gerçekleşiyor ise çoğu aksaklık havayolunun sorumluluğundadır. Mesela ilk uçağınızdan ineceğiniz tahmini saat ile ikinci uçağın kalkış saati arasında 2 saatlik bir süre var ve iki uçakta aynı havayoluna ait. İlk uçağınız yaklaşık iki saat rötar yaptı ve ikinci uçağınıza yetişemediniz. Bu durumda sorumluluk ilgili havayolundadır ve mağduriyetiniz havayolu tarafından karşılanır. Bagaj konusu da yine çok önemlidir. Aktarma yapacağınız uçaklar farklı firmalara aitse eğer aktarma yolcu sorumluluğundadır ve iki uçuş arasında bagajınızı kendiniz teslim alıp diğer uçağa geçirmeniz gerekecektir.
Bu tarz sıkıntıları yaşamamanız için biletinizi almadan önce Çağrı Merkezimizi 0850 304 03 58 arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
Öncelikle Ucuz Uçak Bileti alırken dikkat etmeniz gereken en önemli konu reklamlarda gördüğünüz fiyatların çoğunluğu vergisiz fiyatlardır veya müşteri çekmek için normalden çok daha düşük fiyat verilir. Biletinizi internet üzerinden alıyorsanız web sayfasının hangi firmaya ait olduğunu, bir yanlışlık yapmanız durumunda iletişime geçebileceğiniz herhangi bir çağrı merkezi olup olmadığını kontrol ettikten sonra uçuşunuzu gerçekleştireceğiniz havayolunun internet sayfasından fiyat kontrolü yapmanız gerekmektedir. Traveland Turizm Çağrı Merkezi 0850 304 03 58 size 7/24 hizmet sağlarken bilet fiyatlarında ilgili havayollarının tavsiye edilen bilet fiyatları üzerinden hizmet vermektedir.
2. Transit Vize
Gideceğiniz ülkeye başka bir ülkeden aktarma yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli husus aktarma yaptığınız ülke transit vize istiyor mu bunu öğrenmeniz gerekmektedir. Traveland Turizm Çağrı Merkezinde hizmet veren arkadaşlarımız konularında uzman, deneyimli ve gerekli bilgi birikimine sahiptir. Bilet alım işleminizi yapmadan önce Çağrı Merkezimizi 0850 304 03 58 arayıp bilgi almanızı şiddetle tavsiye ederiz. Yolcuların çoğu zaman düştükleri hata uygun fiyatlı olsun nereden aktarma yaparsa yapsın önemli değil demeleridir. Eksik bilgilerle aldığınız aktarmalı bilet hem seyahatinize engel olur hem de ödediğiniz bilet ücreti boşa gitmiş olur.
3. Havayolları
Aktarmalı uçuşlar genelde iki ve ya üç uçak değiştirilecek şekilde olur. Bu uçuşlar aynı havayolu tarafından veya farklı havayolları tarafından gerçekleşebilir. Aktarmanın bacakları aynı havayolu ile gerçekleşiyor ise çoğu aksaklık havayolunun sorumluluğundadır. Mesela ilk uçağınızdan ineceğiniz tahmini saat ile ikinci uçağın kalkış saati arasında 2 saatlik bir süre var ve iki uçakta aynı havayoluna ait. İlk uçağınız yaklaşık iki saat rötar yaptı ve ikinci uçağınıza yetişemediniz. Bu durumda sorumluluk ilgili havayolundadır ve mağduriyetiniz havayolu tarafından karşılanır. Bagaj konusu da yine çok önemlidir. Aktarma yapacağınız uçaklar farklı firmalara aitse eğer aktarma yolcu sorumluluğundadır ve iki uçuş arasında bagajınızı kendiniz teslim alıp diğer uçağa geçirmeniz gerekecektir.
Bu tarz sıkıntıları yaşamamanız için biletinizi almadan önce Çağrı Merkezimizi 0850 304 03 58 arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.