İsrail Varışlı/Çıkıslı Ülkeye Giriş Kısıtı Nedeniyle Ohal Durumu Hakkında

İsrail Varışlı/Çıkıslı Ülkeye Giriş Kısıtı Nedeniyle Ohal Durumu Hakkında Havayolu duyurusu ve yapılacak işlemler hakkında bilgiler.

Sayfayı Kaydır
--TRAVELAND TURIZM--
0850 304 03 58
çağrı merkezimiz ile iletişime geçmek için numaraya tıklayın
Sayın Müşterimiz,

Bu bülten ile belirtilen uygulamalar "Uçuş ve Hizmet Aksaklıkları Prosedürü"nde tanımlanan aksaklıkların oluşmadığı seferlere kayıtlı bulunan yolcularımız için geçerlidir. Prosedürde belirtilen aksaklıkların oluştuğu seferlere kayıtlı yolcuların 1 rezervasyon değişikliği ve ücret iade talepleri, prosedürde tanımlanan şekilde karşılanacaktır.

İsrail otoritelerinin Coronavirüs nedeniyle almıs olduğu ülkeye giriş kısıtına istinaden,

İsrail varışlı/çıkışlı 10 Mart 2020 ve öncesinde düzenlenmiş biletler için, Ortaklığımızın 10 Mart 2020 - 31 Mart 2020 tarihleri arasındaki seferlerine kayıtlı münferit ve grup yolcuların işlemleri, ücret kurallarına bakılmaksızın 11 Nisan 2020(dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla aşağıda belirtilen şartlarda yapılacaktır:

1) Rezervasyon ve Parkur Değişiklikleri:

Rezervasyon ve parkur değişiklikleri varış noktasının aynı IATA  bölgesinde olması, talep edilen değişikliğin aynı kabinde olması ve 11 Nisan 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla;

Yeni rezervasyonun 31 Mayıs 2020 tarihine kadar olan TK Operating uçuşlara alınması durumunda:

Aynı ücret sınıfında yer olmasına bakılmaksızın ücretsiz yapılacaktır.Yapılan değişiklikler, yolcunun seyahat planını etkiliyorsa aynı biletteki diğer uçuşlarının aynı kabinde olması kaydıyla aynı ücret sınıfında yer olmasına bakılmaksızın ücretsiz yapılacaktır.

Yeni rezervasyonun 31 Mayıs 2020 tarihinden sonraki TK Operating uçuşlara alınması durumunda:

Aynı ücret sınıfında yer olması kaydıyla orijinal biletleme tarihinden itibaren 1 yıl içerisindeki seferlere ceza alınmaksızın yapılacaktır. Aynı ücret sınıfında yer olmaması durumunda değişiklik cezası alınmaksızın oluşacak ücret farkları tahsil edilerek yapılacaktır.

Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuşlarda orijinal ücret kuralları doğrultusunda işlem yapılır.

2) İade Talepleri:

Münferit ve grup yolcuların iade işlemlerı 11 Nisan 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla aşağıda belirtilen şartlarda yapılacaktır:

a) Hiç Kullanılmamış Bilet: Ücret kurallarına bakılmaksızın cezasız iade yapılacaktır. Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu İnterline Uçuşlar da kapsam dahilindedir.

b) Kullanılmış Bilet: Involuntary (İstek dışı) kapsamında iade yapılır. Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuşlar da kapsam dahilindedir.

3) Bilet Süresinin Uzatılması: Herhangi bir ücret farkı ve ceza alınmaksızın biletin geçerliliği 31 Mayıs 2020 tarihine kadar uzatılabilecektir.

4) Ödemesi yapılmış veya "Garanti MCO" su alınmış grupların rezervasyonlarının (talep halinde) rezervasyon ve parkur değişiklikleri mevcut ücret kuralları kapsamında var olan cezaları gözetilmeksizin yapılacaktır.

5) Bilet değişiklik işlemleri Türk Hava Yolları Satış Ofisleri, Acenteler ve Çağrı Merkezleri tarafından yapılacaktır.

Yukarıdaki belirtilen uygulamalar çerçevesinde yapılacak değişiklikler bir defa ile sınırlandırılacak olup,yolcunun sonraki değişiklik talepleri için ücret kuralları dahilinde oluşacak ceza ve farklar tahsil edilerek yapılacaktır.

Saygılarımızla.
duyuru