Suudi Arabistan Varışlı Uçuşlar Coronavirus Ohal Durumu Hakkında

Suudi Arabistan Varışlı Uçuşlar Coronavirus Ohal Durumu Hakkında. İade, Parkur ve Rezervasyon Değişiklikleri ile ilgili bilgiler.

sayfa kaydır
Suudi Arabistan Varışlı Uçuşlar Coronavirus Ohal Durumu Hakkında
Sayın Müşterilerimiz,

Bu bülten ile belirtilen uygulamalar "Uçuş ve Hizmet Aksaklıkları Prosedürü"nde tanımlanan aksaklıkların oluşmadığı seferlere kayıtlı bulunan yolcularımız için geçerlidir. Prosedürde belirtilen aksaklıkların oluştuğu seferlere kayıtlı yolcuların 1 rezervasyon değişikliği ve ücret iade talepleri, prosedürde tanımlanan şekilde karşılanacaktır.

27 Şubat 2020 ve öncesinde düzenlenmiş biletler icin, Ortaklığımızın 27 Şubat 2020 - 14 Nisan 2020 tarihleri arasındaki Suudi Arabistan seferlerine kayıtlı;

*Çin Halk Cumhuriyeti, Hong Kong, Macao, İran, İtalya,Kore, Filipinler, Singapur, Hindistan, Lübnan, Suriye, Yemen, Azerbaycan, Kazakistan, Özbekistan, Somali, Vietnam, Tayland, Japonya, Malezya, Endonezya, Pakistan, Afganistan, Irak çıkışli Suudi Arabistan varışlı turizm vizesine sahip münferit ve grup yolcuların işlemleri,

*Tüm network cıkışlı Suudi Arabistan varışlı umre ve ziyaret vizesine sahip münferit ve grup yolcuların işlemleri, ücret kurallarına bakılmaksızın 14 Nisan 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla aşağıda belirtilen şartlarda yapılacaktır.

1) Rezervasyon ve parkur değişiklikleri:

Rezervasyon ve parkur degişiklikleri varış noktasının aynı IATA bölgesinde olması, talep edilen değişikliğin aynı kabinde olması ve 14 Nisan 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla;

Yeni rezervasyonun 14 Nisan 2020 tarihine kadar olan TK operating uçuşlara alınması durumunda:

Aynı ücret sınıfinda yer olmasına bakılmaksızın ücretsiz yapılacaktır.Yapılan değişiklikler, yolcunun seyahat planını etkiliyorsa aynı biletteki diğer uçuşlarının aynı kabinde olması kaydıyla aynı ücret sınıfında yer olmasına bakılmaksızın ücretsiz yapılacaktır.

Yeni rezervasyonun 14 Nisan 2020 tarihinden sonraki TK operating uçuşlara alınması durumunda:

Aynı ücret sınıfında yer olması kaydıyla orijinal biletleme tarihinden itibaren 1 yıl içerisindeki seferlere ceza alınmaksızın yapılacaktır. Aynı ücret sınıfinda yer olmaması durumunda değişiklik cezası alınmaksızın oluşacak ücret farkları tahsil edilerek yapılacaktır.

Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuşlarda orijinal ücret kuralları doğrultusunda işlem yapılır.

2) İade talepleri:

Münferit ve grup yolcuların iade işlemleri 14 Nisan 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla aşağıda belirtilen şartlarda yapılacaktır.

a) Hiç kullanılmamış bilet: Ücret kurallarına bakılmaksızın cezasız iade yapılacaktır. Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuşlar da kapsam dahilindedir.

b) Kullanılmış bilet: Involuntary (istek dışı) kapsamında iade yapılır. Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuşlar da kapsam dahilindedir.

3) Bilet suresinin uzatılması:

Herhangi bir ücret farkı ve ceza alınmaksızın biletin geçerliliği 14 Nisan 2020 tarihine kadar uzatılabilecektir.


4) Ödemesi yapılmış veya "Garanti Mco" su alınmış grupların rezervasyonlarının (talep halinde) rezervasyon ve parkur degişiklikleri mevcut ücret kuralları kapsamında var olan cezaları gözetilmeksizin yapılacaktır.

5) Bilet değişiklik işlemleri Türk Hava Yolları Satış Ofisleri, acenteler ve çagrı merkezleri tarafından yapılacaktır.

Yukarıda belirtilen uygulamalar çercevesinde yapılacak değişiklikler bir defa ile sınırlandırılacak olup yolcunun sonraki değişiklik talepleri için ücret kuralları dahilinde oluşacak ceza ve farklar tahsil edilerek yapılacaktir.


Saygılarımızla,
duyuru


Ücretsiz Çağrı Merkezi 0850 304 03 58